Parempi asiakaskokemus on kaikkien etu
"Palvelumuotoilu tarkoittaa palvelujen innovointia, kehittämistä ja suunnittelua muotoilun menetelmin. Palvelumuotoilun keskeisenä tavoitteena on palvelukokemuksen käyttäjälähtöinen suunnittelu siten, että palvelu vastaa sekä käyttäjien tarpeita että palvelun tarjoajan liiketoiminnallisia tavoitteita."
Tuleeko asiakaskuntasi kuulluksi? Mikä saa asiakkaat ostamaan juuri teiltä? Ostaisitko itse oman yrityksesi tuotteita/palveluita?
Hinnoittelu tapauskohtaisesti, alk. 340€.
Mitä asioita enemmistö asiakkaistanne pitää hyvinä ja toivottavina? Mistä tulee eniten risuja? Entäpä ruusuja? Olettehan kysyneet asiakkaidenne mielipidettä?!
Hinnoittelu tapauskohtaisesti, alk. 480€.
Asiakas on yleensä valmis kertomaan missä mättää. Oletko sinä valmis kuulemaan...? Autamme suoristamaan pahimmat mutkat.
Hinnoittelu tapauskohtaisesti, alk. 380€.
Millainen tarjooma palvelee asiakaskuntaa parhaiten ja on samalla kannattava yritykselle. Tavallisimmin valikoma sisältää vakiintuneet peruspalvelut sekä joukon täydentäviä palveluita. Selkeästi muotoiltu valikoima on sekä ostajan että myyjän etu.
Hinnoittelu tapauskohtaisesti, alk. 480€.
Tietääkö asiakkaasi mitä palvelu sisältää ja mitkä osa-alueet tulee ostaa lisäpalveluna? Onko kaikki osaaminen tuotteistettu selkeään muotoon ja helposti saataville?
Autamme toimivien tuotteiden muotoilussa ja hinnoittelussa.
Hinnoittelu tapauskohtaisesti, alk. 360€.
Hyvin muotoiltu palvelu tuo arvoa sekä käyttäjälle että tuottajalle. Kannattavuuslaskelmat osoittavat ollaanko oikealla tiellä.
Hinnoittelussa pitää huomioida myös kilpailutilanne sekä alan yleinen hintataso; liian kallis tai halpa herättää lähinnä epäilyjä. Autamme määrittämään oikeat hinnat ja sitoudumme myös päivittämään hinnastoa mm. sitä mukaa kun palveluiden sisällössä tapahtuu muutoksia.
Hinnoittelu tapauskohtaisesti, alk. 340€.
Palveluvalikoima on järkevä käydä läpi aika ajoin. Valikoimasta ehkä halutaan poistaa jotain tai ainakin muokata palveluiden sisältöä. Myös lisäykset ovat yleisiä: joko listalle lisätään täysin uusia palveluita tai nykyisiä muotoillaan uudestaan. Sekä että useimmiten tuo parhaan lopputuloksen.
Hinnoittelu tapauskohtaisesti, alk. 360€.
Palvelutuottajan kannalta on tärkeää huolehtia asianmukaisista sopimus- ja maksuehdoista sekä oman vastuun rajaamisesta. Tarkat ehdot ovat myös ostajan etu: viimeistään ehtoihin tutustumalla palvelun rajoitukset tulevat esille ja ikäviltä yllätyksiltä vältytään.
Tuotetaan mahdollisesti yhdessä lakitoimiston kanssa. Hinnoittelu sisällön perusteella, esim. max 1 sivu alk. 460€.
Miten reagoitte palveluitanne koskeviin reklamaatioihin? Turhaa kitinää vai täyttä asiaa aiheesta. Tyytyväinen asiakas on prioriteetti numero yksi: hyvä asiakkuus usein tuo jatkotilausten lisäksi myös uusia asiakassuhteita. Viidakkorumpu kaikuu kauas...! Laadimme räätälöidyt ja käytännönläheiset ohjeet toimivaan jälkimarkkinointiin yhdessä kanssanne.
Hinnoittelu tapauskohtaisesti, alk. 320€.
© Bisnesklinikka. Kaikki oikeudet pidätetään. Tietosuojaseloste